پانیذپانیذ، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

یه دخمل دارم شاه نداره

چند تا عکس دیگه از 9 تا 11 ماهگی

1391/10/24 21:11
نویسنده : سارا
348 بازدید
اشتراک گذاری

ببینم پشت نیمکت چه خبرهسوال

پانیذ در پارک

 

وووووییییییییی چه ترشه نیشخند

آلوچه می خوره

 

این تابه بزرگه یا من کوچیکم یول

تاب بازی

 

فک کنم گیر کردم ! الان وقت عکس گرفتنه اخه چشم

زیر میز

 

اینا که من خوردم چی بودن؟ شششششششششششششششن؟؟؟تعجب

در ساحل

 

مثلا بهاره زنجان چه سرده اوه

تلب بازی

 

اون گوشی تو بده یه زنگ بزنم به دوستم خوووو به من زنگ بزن

نشسته

 

یه کم دیگه تلاش کنم می رسم اون بالا !من فتح می کنم قله رو نیشخند

پانیذ توی بوفه

 

باز تو مچمو گرفتی من بالاخره فتحش می کنم از خود راضی

پانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای دوقلوها
25 دی 91 11:38
ای جانم به این وروووجک شیطوون

خدا حفظش کنه


ممنون