پانیذپانیذ، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

یه دخمل دارم شاه نداره

بازم جندتا عکس از 6تا 8 ماهگی

1391/10/1 16:16
نویسنده : سارا
275 بازدید
اشتراک گذاری

پانیذ با سجاده مشکل دارهنیشخند

 

سجاده رو پیچیده دوره خودش

پانیذ روسری مادر بزرگش و سر کردهفرشته

 

مامان بزرگ روسریشو سر دخملم کرده

یه جوک شنیده که خیییییلی خنده دارهقهقهه

 

خنده از ته دل

کم کم داره چهار دست و پا حرکت می کنهماچ

 

4 دست و پا می رود

تو دنیا چیزای خوشمزه ای وجود داره ببینم مزه این کفش چطورهاوه

 

ببینم کفشم خوشمزه است

1-2-3-4 حالا این پامچشمک

 

در حال ورزش کردن

خووووووو دارم می افتم مامانیعینک

 

عروسک بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
1 دی 91 11:51
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید


سلا م حتما دوست من